2022 Yapımı 4 Kişilik, Kiralık Motokaravan #1358

Dizel
Otomatik
4 Kişi
4 Gün

İstanbul, Beylikdüzü bölgesinde bulunan Kiralık Motokaravan, araç 2020 model olup 2022 yılında karavan yapılmıştır. Dizel yakıt kullanan ve Otomatik vites özelliği bulunan karavanımız toplam 4 kişiliktir. Sigara kullanımına uygun olan karavanımızda, evcil hayvan kabul edilmemektedir. Ek olarak belirtmek isteriz ki, kiralık karavanımızın kiralama kaskosu bulunmaktadır. Karavanımız B tipi ehliyet ile kullanılabilmektedir.

Bu karavanımızda 300.00 Lt temiz su kapasitesi varken, 250.00 Lt gri su tankı bulunmaktadır. Karavanımızda bulunan bazı ek ekipmanlar ise, Buzdolabı, Duş, Dış tente, Gas Dedektörü, Güneş Enerjisi, Isıtma Sistemi, Jel Yaşam Aküsü, Mutfak, Sıcak Su, Tuvalet, Webasto, İnverter sayılabilir. Bu karavanı kiraladığınızda, Araç Kliması, CD Çalar, Dış Tente, Geri Görüş Kamerası, Katlanır Masa, Katlanır Sandalye, Mangal, Multimedya, Mutfak Gereçleri, Sineklik, TV, İnternet gibi ek donanımlara da ücretsiz ulaşabileceksiniz.

İstanbul bölgesindeki bu eşsiz karavanı en uygun fiyatlarla kiralamak için, üye olmanız ve uygun dönem aralıklarını seçtikten sonra "hemen kirala" butonuna basarak talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Kolay Karavan, İstanbul karavan kiralamanın en uygun yolu...

Araç Model Yılı
TV
İnternet
LE****** ********| 02.07.2024
İlk karavan deneyimimiz oldu :) Babamın hayalini gerçekleştirmiş olduk. Tabiki de yeni ve ilk olmasından kaynaklı aksilikler ve sorunlar yaşadık, ama Kubilay bey sağolsun 7/24 destek verdi. Karavan inanılmaz büyük ve rahat. Ama 3 kişiden fazla tatil yapılmamasını öneririm. Birde otel konforu yaşayanlar düşünmesin :) kamp yapmayı sevenler için ise bulunmaz bir tutkuymuş kampta bunu öğrendim. herşey için teşekkür ederiz Kubilay beyciğim..
Me****** ********| 06.11.2023
ma****** ********| 04.09.2023
Çok keyifli bir karavan tatili oldu. Kubilay Bey her konuda bizimle ilgilendi ve tatilimizi kolaylaştırdı. Kendisine ilgisi alakası için çok teşekkür ederiz. Karavan çok güzeldi ve masadan sandalyeye her şey düşünülmüştü. Her zaman Kubilay Bey'den karavan kiralama gönül rahatlığı ile yapabiliriz. Tekrardan çok teşekkürler.
SO****** ********| 02.08.2023
Bir çok güzel koyda anı biriktirebilmek için karavan kiralamak istedik. Kız arkadaşım bu fikri çok sevdi. Otomatik vites olduğu için rahatca kullanabildik dönüşümlü olarak. Hemen hemen her koyda konaklama fırsatımız oldu. Karavan deneyimi bizim için çok güzel ve özel geçti. Kış tatilimiz planlamaya başladık bile. Olumlu deneyim kazandıklarindan dolayı ve desteklerinden dolayı Kubilay beye çok teşekkür edderiz
Ta****** ********| 29.07.2023
Haziran ayında ailemle birlikte Ege'nin güzelliklerini keşfetmek için Karavan Kiralama ile unutulmaz bir tatil yaşadık. Karavanın iç tasarımı, ferah ve konforlu bir konaklama imkanı sunuyordu. Her gün farklı plajlarda denize girmek tatilimizi hem renklendirdi hemde güzel anılar biriktirdik.Yaz sonu tekrar düşünüyoruz. Çok güzel ve temizdi. Çocuklar özellikle çok sevdi. Kubilay beye katkılarından dolayı çok teşekkrü ederiz :)
Sa****** ********| 25.07.2023
Gerçekten hiç bu kadar güzeel geçeceğini tahmin bile edemezken daha bzim için çok çok güzel bir deneyim oldu. Umarım tekrar aynı karavana denk geliriz. Kubilay beyin samimiyeti ve ilgili oluşu bizi çok mutlu etti.
Şa***** ********| 21.07.2023
Kubilay bey karavanın özellikleri hakkında bize yardımcı oldu ve tüm sorularımıza sabırla cevap verdi. Her şey çok güzeldi. İstediğimiz yerde kolayca seyahat edebilmenin keyfini çıkardık diyebilirim.Bize bu imkanı sağlayan herkese çok teşekkür ederiz.
Mu****** ********| 18.07.2023
Öncelikle biraz uzun yazacağım çünkü benim gibi tedirgin olan varsa ön bilgi olsun :)) Biz çok tedirgin olduk öncelikle nasıl yapıcaz kullanabilecek miyiz hiçbir bilgimiz yoktu. Karavanla daha önce hiç seyahat etemdik. Kredi kartıyla da yapsak mı bilemedik. Eşimle birlikte araştırdık ve kolay karavana rastladık. Sağolsunlar bizi çok güzel aydınlattılar. Bizde site de karavanları gezerken bu karavana denk geldik. Otomatik olması yolculuğumuzı kolaylaştırdı açıkcası. Araç içinde kullanacabileceğimiz mutfak gereçleri vardı . Araç temizdi. Bizim için en önemlisi görseldekiyle birebirdi. Kubilay beyle tanışma fırsatımız oldu. Araçla ilgili sürüşten, yatakların kullanımı , mekanik eşyarın kullanımını her detayını bizimle paylaştı.Kubilay bey anlatırken video çekmek daha sonrası için işimizi kolaylaştıdı. Yine de sorularımız için kendisini arayacağımızı söyledi. Aradığımızda da ulaştık ve çok ilgili ve samimiydi. Açıkcası çok yorulduk ama deydi. Çok eğlenceli vakit geçirdik eşimle birlikte. Koyları gezme fırsatımız oldu. Doğada konklama fırsatımız oldu. Keyfini çıkardık. Bize göstermiş olduğu ilgi ve nezaketten dolayı Kubilay beye çok teşekkür ederiz. Bu fırsatı bzie sağlayan kolay karavana da ayrıca teşekkür ederiz.
Ed****** ********| 12.07.2023
Yaz tatili bizim için çok güzel geçti Kubilay bey sayesinde her şey için çok teşekkür ederiz.
El****** ********| 09.07.2023
Temiz ve bakımlı bir araç. Görüntüsü muhteşemdi. Otomatik vites olması yolculuğumuzu kolaylaştırdı. Her şey için çok teşekkür ederiz
Sa****** ********| 06.07.2023
Nasıl kullanacağımızı bilmeden kiraladık fakat çok kolaydı. Kubilay beyden öncesinde bizlere anlatmasını rica ettik sağolsun bizi kırmadı. Whatsapp üzerinden detaylı bir şekilde anlattı. Teslim almaya gittiğimizde hakimdik resmen. Tatilimiz çok güzel geçti. İstanbuldan asosa , asostan akçaya bir çok yeri gezme şansımız oldu. Desteklerinden dolayı çok teşekkür ediyoruz.
Şa***** ********| 01.07.2023
Tatilimiz çok güzel geçti . İlk kez karavan kullanmama rağmen gayet rahat ve kullanışlıydı. Çok teşekkür ederiz
Oğ***** ********| 07.06.2023
Görseller özenle çekilmilşti bizde bu karavanı seçtik ve iyi ki de seçmiştik hem geniş hemde konforluydu. Kubilay bey her detayını bizler anlattı katkılarından dolayı çok teşekkür ediyoruz.
Mu****** ********| 06.05.2023
Otomatik vites olması bizim için çok kullanışlı ve rahattı. Temiz ve bakımlı bir araçtı herkese tavsiye ederim
Mi****** ********| 07.04.2023
Ailecek karavan kiralamaya karar verdik bir çok seçenekten bu karavanı seçtik iyi ki seçmişiz. Çok güzel ve rahatti. Kubilay bey karavanı aldıktan sonra ki süreçte hep bizimle iletişimdeydi. Sorularımızı yanıtsız bırakmadı. Temiz ve bakımlı aldık aracı. Her şey için çok teşekkür ederiz.
At****** ********| 11.07.2023
Her şey çok güzel ve sorunsuzdu. Teşekkür ederiz
Fİ***** ********| 03.07.2023
3 kişilik bir aileyiz. Otel fiyatlarından dolayı karavan tatili yapmaya karar verdik. Kubilay beyin analtımı ve verdği güvenle tatilimizi çok güzel geçirdik. Bizim için yeni ve eğlenceli bir deneyim oldu. İlgi ve alakasından dolayı Kubilay beye çok teşekkür ederiz.
El****** ********| 07.07.2023
İlk karavan deneyimimiz olmasına rağmen aracı çok rahat kullanabildik. Bizim için çok eğlenceli bir tatil oldu. Araç sahibi Kubilay beye samimiyetinden ilgisinden ve sıcak kanlılığından dolayı çok teşekkür ederim.
Ed****** ********| 21.06.2023
Her şey güzeldi.. Tatilimiz keyifli ve mutlu geçti. Seçtiğimiz karavandan çok memnun kaldık. Kubilay beye ilgisinden dolayı teşekkür ederiz.
Ce****** ********| 12.06.2023
Her şey çok güzel ve eğlenceliydi. Kubilay beye katkılarından dolayı çok teşekkür ederiz.
Ça***** ********| 09.06.2023
Arkadaşlarımla planladığım güzel bir karavan tatili oldu. Kamp yapmayı sevenler bir de karavanı tercih etmeleri gerekir. Bizler gayet memnun kaldık, Kubilay bey çok ilgiliydi ve bizlere telefonda çok yardımcı oldular çok teşekkür ederiz
Bu****** ********| 07.06.2023
4 kişilik bir aileyiz. Çocuklarla birlikte çok eğlendiğimiz bir tatil oldu. Katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ederiz.
Ah****** ********| 11.05.2023
Araç çok temiz ve çok rahattı.Bir kaç teknik sorun yaşadık ama hemen iletişim kurarak durumu kolayca çzödük. İlk kez kullanacak olmama rağmen çok rahat kullanabildim. Her detayını anlatan Kubilay beye çok teşekkür ederiz.
El****** ********| 25.07.2023
İlk karavan yolculuğumuzda bu karavanı tercih etmemiz bizi çok mutlu etti. Geniş ve komforluydu. Tüm ayrıntılar düşünülmüştü. Kubilay beye çok teşekkür ederiz☺
Öz***** ********| 24.04.2023
Hersey mukemmeldi ve karavan sahibi herseymzle cok ılgılendı cok tesekkurler
Ku****** ********
(533) **********
4.500 TL
'den başlayan fiyatlarla
Bu karavanımız Uzun Dönem Kiralamalar için sizlere özel İndirim sunmaktadır.
15-30 Gün Arası %5 İndirim
30 Gün ve Üzeri %10 İndirim
CamperTrust misafirlerimize güvenli karavan deneyimi sunma programıdır.